Направете запитване

M

Нова функционалност в модул TERES (560) – разпределяне на разходи за персонала по проекти

Уважаеми колеги и партньори,

Готова е новата функционалност в програмен продукт TERES, предназначена за изчисляване и отчитане на сумите по проект № BG05M9OP001-1.099-0001-C01 „Подкрепа на работещи в системата на здравеопазването в условия на заплаха за общественото здраве от COVID-19”.

Същата улеснява изчисляването на брутния размер на допълнителното възнаграждение на медицинския и немедицинския персонал, пряко зает с изпълнение на дейностите, свързани с меркитезапревенция и борна с COVID 19 (1000 лв. нето), начисляваненаполагащите се върху него осигурителни вноски и ДОД,кактои отпечатване на отчетни документи за доказване на извършеното плащане.

софтуер за платежни нареждания 2023, програма за платежни нареждания 2023

Kратко представяне за Модул TERES (560) –  разпределяне на разходи за персонала по проекти

Модул TERES (560) е разработен с две цели. Първата цел е за отчитането на разходите за работна заплата и осигурителни вноски по проекти /разходни направления/. Разпределението на всички начисления и удръжки става на база на предварително въведени „показатели” (кодове начисления) за всяко лице. Другата възможност за използване е при изплащане на допълнителни суми, които се налага да се отделят в отделна разплащателна ведомост за целите на самото изплащане, а осигурителните вноски и данък /т.е разходите за тях/, да бъдат отделно осчетоводени.

Модулът предлага ежемесечно в досието на всеки служител да се въвеждат, както и досега, неговите начисления, отсъствия и удръжки. Всяко едно от тях с помощта на модула може да бъде отнесено към даден проект /разходно направление/.

Осигурителните вноски по всеки един от осигурителните фондове се разпределят за всяко едно от начисленията поотделно. В случай, че формираният осигурителен доход надхвърли максималния определен от закона, разпределението може да се извършва пропорционално на база на теглото на всяко едно начисление в общия осигурителен доход по съответния фонд или вноските да се определят приоритетно за сметка на основния работодател и остатъка за сметка на проекта (проектите).

Модулът дава възможност за извеждане на ведомост и фишове по всеки един проект /разходно направление/ и рекапитулация за проект или за отделен код на начисление, и съответстващите му лични и работодателски вноски по всички осигурителни фондове. Аналогично това може да стане и за група от посочени кодове, които ще се осчетоводят в един и същ разходен център.

За повече информация обърнете се към персоналния си консултант.

Екипът на Интелсофт

СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ С МИНИСТЕРСТВО НА ИКОНОМИКАТА

На 10.12.2021 г. „ИНТЕЛСОФТ-ГРИГОРОВ, КЪНЕВ И СИЕ“ СД сключи с Министерство на икономиката, Главна дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност“ административен договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-2.089- 4377-C01 за проект „Подкрепа за малки предприятия с оборот над 500 000 лв. за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19” по процедура за предоставяне на БФП BG16RFOP002-2.089 „Подкрепа за малки предприятия с оборот над 500 000 лв. за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19”. Проектът е финансиран от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитиеи е на обща стойност от 50 000.00 лв., от които 42 500.00 лв. европейско и 7 500.00 лв. национално съфинансиране, с продължителност 3 месеца.
Основните цели на проекта са осигуряването на оперативен капитал за българските малки предприятия, реализирали оборот над 500 000 лв. за 2019 г., за справяне с последиците от пандемията COVID-19.