TERES
Предназначение
Програмен продукт ТЕRES автоматизира работата по планиране и отчитане на труда, работната заплата и управлението на персонала. Осъществява връзка чрез файлов експорт с най-разпространените счетоводни продукти, с всички приложими видове банков софтуер, с персоналния регистър на Националния осигурителен институт, изгражда двупосочна комуникация с някои специализирани системи за управление на пропускателния режим в предприятията, трансферира информация към ERP системи и др.
Инсталация, внедряване и поддръжка
Целият процес по инсталация, внедряване и поддръжка на програмния продукт ТЕRES се извършва от висококвалифицирани служители на фирмата и от лицензирани дистрибутори, владеещи продукта и нормативната уредба. При промени в нормативната уредба по труда и по осигурителните отношения, актуализацията се извършва в срокове, отговарящи на изменените изисквания. Актуализираните програми се предоставят на потребителите чрез дистрибуторската мрежа или чрез Интернет. Развит е абонаментният принцип за поддържане и консултации. От началото на 2001 г. продуктът се предлага и под наем. Наемните отношения включват безплатно предоставяне на всички нови версии и консултации по прилагане на нормативната уредба.
В услуга на клиентите са специализирани раздели в сайта ни – www.intelsoft.bg. Освен информация за новите възможности на ТЕRES, потребителите и клиентите получават компетентни решения на проблеми, възникващи при промяна на нормативни документи, и указания за работа с програмата, споделя се положителен опит. Водещи специалисти в областта на труда и осигурителните отношения отговарят на поставени въпроси, предлагат тълкувание и решения.
Контакт с потребителите се извършва и чрез организиран форум и подходяща среда. СД Интелсофт организира проблемно-ориентирани семинари с участието на висококвалифицирани специалисти по избраната тема.
Клиенти
С продукта работят над стотици учреждения, големи и малки фирми от всички сфери на икономиката. Между тях има над 300 фирми и учреждения, с които поддържаме партньорство повече от 25 години. В списъка ни с клиенти може да откриете: Народно събрание на Република България, Министерски съвет на Република България, Ръководство на въздушното движение, Пристанище Варна, Правителствена болница „Лозенец“, У М Б А Л „Царица Йоанна-ИСУЛ“ ЕАД, Българска стопанска камара, Комисия по предотвратяване и установяване на конфликт на интереси, Комисия по енергийно и водно регулиране , „Либхер хаусгерете Мареца“ ЕООД, Медицински университет Варна, ВМА, „Чипита България“ АД, „Фазерлес“ АД, Агенция „Булгарреклама“, „Старт Инженеринг“ АД, „Капрони“ АД гр.Казанлък, „Каменица“ АД гр. Пловдив, ТЕЦ „Бобов дол“, „Спарки“ АД, „Автомотор корпорация“ АД, „Дунапак – Родина“ АД, „Бауер България АД“, „Кинтекс“ ЕАД, „Печатница на БНБ“ АД, „ЕСО“ ЕАД, „ЧЕЗ България“ АД, „Ню Йоркър България“ ЕООД.
Ползи от работа с ПП TERES и екипа на СД Интелсофт
1. Постигане на реална полза от работата ни.
Стремим се предлаганите от нас услуги да добавят реална стойност към бизнеса на клиентите ни, чрез оптимизиране на процесите, постигане на икономия на време и прилагане на добри практики.
2. Получаване на бърза и навременна актуализация на програмите.
Определените в законодателството термини като минимална заплата, минимални осигурителни прагове, максималния и други, установени от КСО осигурителни доходи, осигурителни проценти, елементите на осигурителния и облагаемия доходи и др., са обособени като параметри и могат да се променят от клиента без намеса на програмисти и консултанти. Когато се налага, актуализираме продуктите си в срок, като всяка актуализация е съпроводена с документация и разяснения.
3. Работа в тясно сътрудничество с клиента.
За всеки клиент определяме отговорен служител и негов заместник, които познават вътрешните правила за организация на работната заплата и спецификата на процесите. Освен с детайлите по работата на програмата, нашите служители извършват и консултации по прилагане на нормативната уредба. Помагат в изясняването на различни казуси. Особено внимание отделяме на коректното подготвяне и подаване на декларациите в НАП и НОИ, като един от факторите за успешни ревизии. В критични за клиента ситуации можем изцяло да поемем функциите на неговия служител за да доведем процеса по изплащане на заплатите до край. Практиката за работа в тясно сътрудничество с клиента се е доказала във времето и позволява на клиента да извлече максимална полза от нашия опит.
4. Акцент върху трансфера на знания.
Целта на сътрудничеството ни с клиентите не е само да предлагаме технологични решения, но и желание да предадем нашите познания и предложим въвеждане на добри практики в управлението на процесите, като помагаме да се постигнат трайни резултати.