Уважаеми колеги,
Каним ви на нашия уебинар „Промени в Кодекса на труда в сила от 01.06.2025 г.“, който ще се проведе на 22.10.2024 г. от 9.30 – 12.30 ч.
Наш лектор ще бъде: г-жа Теодора Дичева – експерт по трудово право. Уебинарът ще бъде полезен за всички служители от отделите Личен състав, ТРЗ и други, чиито служебни задължения включват специфичната уредба на трудовите взаимоотношения.
Такса за участие: 120.00 лв., с включен ДДС.
ПРОГРАМА
9:30 ч. – Откриване на семинара
9:35 – 11:00 ч. – І част.
1. Единен електронен трудов запис и регистър на заетостта. Новите Наредба за вписване в регистъра на заетостта и Наредба за трудовия стаж
– Въвеждане на Регистър на заетостта и единен електронен трудов запис, които ще заменят хартиените трудови книжки: промените в Кодекса на труда. Кога влиза в сила закона за работодателите?
– Форматът и редът за съхранение на данните в Регистъра на заетостта, редът и сроковете за вписване, заличаване и удостоверяване на обстоятелства, условията за достъп до данните в регистъра. Как се достъпва до Регистъра на заетостта, как се въвеждат редовни данни и как се използва „Код корекция“ за промяна и заличаване на данните?
– Правото на работодателите на достъп до информацията в единния електронен трудов запис – от кой момент достъпът ще е възможен и кои данни ще са видими? Ще може ли работодателите да видят в Регистъра на заетостта кога техния работник е сключил трудов договор за допълнителен труд? Ще може ли да види данни за предходен трудов стаж и професионален опит на негов работник?
– Новият код по ЕКАТТЕ за регистрация на повече от едно място на работа при работа от разстояние.
– Анализ на данните, които ще подлежат на вписване от работодателите в единните електронни трудови записи на работниците и служителите.
– Какъв срок е предвиден в Кодекса на труда за оформянето на хартиените трудови и служебни книжки от работодателите и органите по назначаване?
11:00 – 11:15 ч. – Почивка
11:15 – 12:30 ч. II част.
2. Електронните трудови досиета – какви са основните изисквания на трудовото законодателство за въвеждането на електронни трудови досиета в предприятието.
– Основни законови изисквания при въвеждането на електронни трудови досиета в предприятието;
– Изисквания към работодателя във връзка с изготвянето и съхраняването на електронните документи в електронното трудово досие и какви са видовете документи, които могат да се издават като електронни документи;
– Необходим ли е електронен подпис на работниците, за да създадат електронен документ в трудовото си досие и за да документират проведения им инструктаж? Кои видове електронни подписи могат да използват работодателите и работниците и служителите за изготвяне на електронни документи в електронното трудово досие и за документиране на инструктаж в електронен документ?
Дискусия по темите.
12:30 ч. – Закриване на семинара
Заявка за регистрация можете да направите на следния линк:
https://attendee.gotowebinar.com/register/321481149731769692
Уебинарът ще се проведе чрез платформата GoToWebinar. След като се регистрирате на линка по-горе ще получите фактура. В последствие ще получите линк за участие в семинара, който ще бъде изпратен отново на 21.10.2024, както и 1 час преди началото на семинара на Вашия e-mail от регистрацията. Крайна дата за регистрация и плащане – 18.10.2024 г. вкл.
Поради online начинът на провеждане, броят на участниците е ограничен до 250. Регистрираните за семинара ще имат възможност за предварително тестване на връзката с платформата за провеждане на семинара на следния линк https://meet.goto.com/INTELSOFT на 21.10.2024 г. в периода от 10-12 часа. При нужда позвънете на телефон 02/9200292.
Ако по време на уебинара при вас възникне технически проблем, ще Ви предоставим персонална възможност да гледате запис на лекциите.
С внимание към всеки клиент!
Екипът на Интелсофт