Уважаеми колеги,
Каним ви на уебинар: „Промени в КТ – Регистър на заетостта към НАП. Справки по чл.73 от ЗДДФЛ за 2024 г.“, който ще се проведе през интернет на 22.01.2025 г. от 9.30 – 13.30 ч.
Лектор на семинара ще бъде: г-жа Радина Паунова – ЦУ на НАП.
ПРОГРАМА
9:30 часа – Откриване на семинара
9:35 – 11:00 ч. Радина Паунова – ЦУ на НАП
І част:
- Изграждане на Единен елeктронен регистър на заетостта (ЕЕТЗ).
Основни правила при подаването на електронни трудови записи (ЕТЗ) към НАП – ред, начин и срокове на подаване.
Какви данни ще се подават с електронния трудов запис, свързани с трудовата дейност на работника/служителя и дейността на държавния служител.
11:00 – 11:15 ч. – Почивка
11:15 – 12:45 ч. – Радина Паунова – ЦУ на НАП
ІI част:
- Подаване на данните към НАП с декларации обр. №1 „Данни за осигуреното лице“ и обр. № 6 „Данни за дължими вноски и данък по чл.41а и /или чл. 42 от ЗДДФЛ“.
Особености при подаване на данните в случай на въвеждане на еврото в Република България.
Нови моменти при подаване на данните със справките по чл. 73, ал. 1 и ал. 6 от ЗДДФЛ.
- Електронни услуги на НАП – какво е новото и как да ги използваме рационално.
12:45 – 13:30 ч. – Андрей Асенов – маркетинг мениджър в Интелсофт
ІII част.
Демонстриране на интересни промени във функционалностите на програмния продукт TERES. Перспективите за 2025 г.
13:30 – Закриване на семинара
Уебинарът ще бъде полезен за всички служители от отделите Личен състав, ТРЗ и други, чиито служебни задължения включват специфичната уредба на трудовите взаимоотношения. Броят на участниците е ограничен до 250.
Такса за участие: 144.00 лв., с включен ДДС.
Заявка за регистрация можете да направите на следния линк:
https://attendee.gotowebinar.com/register/8734453744702886229
Уебинарът ще се проведе он-лайн, чрез платформата GoToWebinar. След като се регистрирате на линка по-горе, ще получите фактура за плащане. След плащането на фактурата, ще получите линк за участие в семинара.
За ваше улеснение, този линк за вход в семинара ще бъде изпратен отново на 21.01.2025 г., както и 1 час преди самото начало на семинара – на Вашия e-mail от регистрацията. Крайна дата за регистрация и плащане – 20.01.2025 г., включително.
При нужда позвънете на телефон 02 9200292.
На всички участници в семинара ще подсигурим достъп до записа на мероприятието в нашия Учебен център: https://info.wteres.bg/novosti
Ангажираме се да предадем на лекторите ваши въпроси и практически казуси, възникнали по темите на семинара и предварително изпратени на: consult@intelsoft.bg
Последвайте ни и във фейсбук страницата на СД „Интелсофт“ – https://www.facebook.com/payrollintelsoft/
В случай, че все още не сте си направили регистрация в нашия Учебен център, можете да я направите сега. Там ще намерите полезна информация за всички специалисти ТРЗ, както и актуална информация за програмните продукти на Интелсофт.
С внимание към всеки клиент,
Екипът на Интелсофт